från ett hotell i huvudstaden

Hej och svej!
Nu ska jag berätta om de senaste dagarna, och i rätt ordning for once. I tisdags var jag hos Marie, där det som alltid pratades om en massa mystiska saker. Vi åt mycket god lax och blev alldeles exalterade över videoklipp på youtube. Hon konstaterade dessutom: "Du kommer klara dig jättebra. Du har en massa insikter och...det kommer gå jättebra för dig. Du är klok, och det ser man inte i många i din ålder." alltså har jag sagt att hon är bäst?<33
 
Igår tågade (jag kommer fortsätta säga så) jag och mamma till Stockholm, där vi träffade Onna. Vi åt på ett "äkta lunchhak" i gamla stan, vilket Onna var helt lyrisk över. Sen började det regna, så det var inte så trevligt att gå runt i stan. Vi hann dock få veta att barbapappa ser ut som ett päron och att rabarber är rotfrukter. Kunskap är bra och sånt har jag hört.;) på kvällen åkte vi till the blindhus för att träffa Sandra och Rakel, och vi var alltså jag och Onna där. Makade den meningen sense? Anyway...Onna lagade mycket god mat åt mig och vi diskuterade allt möjligt spännande. Det är alltid intressant att ramla in i deras vardag. Nu ska jag nog sluta blogga, så vi kan göra något med våra liv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0