I fucking moved out!

Hej och hej och hej!
Jag bor i Småland nu! OBS: Sant! (kolla, Olle, jag använder visst det uttrycket...när det verkligen behövs!) jag flyttade hit (omg) igår och har precis lämnats ensam här. Nervös? Svar ja. Pepp? Svar ja!
 
Vad har jag gjort? Packat upp mina grejer, för det första. I min garderob, min hylla, you get it. Jag har lärt mig hitta. Det är helt insane. Så-många-vägar. Men stolt tjej har lärt sig hitta till matsalen, skolsalen och busshållplatsen! Wiii! Jag har också stiftat bekantskap med köket. Jag har mickrat en massa saker och förälskat sig i min smörgåsgrill, som jag äntligen har använt. Imorgon börjar skolan, as crazy as it is. I can not fucking cope. Så mycket nytt samtidigt så jag hittar inte ens några ord.
 
Visst är det sjukt att jag är så dålig på att blogga, när jag har gjort det så länge? Sjukt random, egentligen...jag borde ju ha blivit bra på det. well...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0