Mitt sista inlägg som 100 % lundabo!

Kanske inte för alltid, men för ett helt jävla år. För imorgon, snarare idag, flyttar jag till Nässjö och börjar med någonting helt nytt. Känns så sjukt overkligt och konstigt. Och bra, just nu. Igår (i förrgår) tog jag avsked av världens bästa gäng på malmöfestivalen. Dyr mat, munkar, skratt och allmänt fina tider. Vi förflyttade oss sen till Isa och en random stranger (för mig that is) joinade. De skulle titta på film. Jag tittade inte på film. Men jag hade trevligt ändå. Idag har jag packat, ätit med familjen, tagit det läskigt lugnt. Imorgon bitti åker jag. I can not cope. Så nästa inlägg blir från metropolen Nässjö. Wish me luck!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0