Try to stay awake and remember my name

Nejmen hejsan folk!
Nu ska jag skriva ett riktigt inlägg, och inte bara 1) gnäll eller 2) skrivande. Ett riktigt emmigt inlägg. Be prepared.
 
Vi började alltså lektionerna idag, som ni nog redan har förstått. Den här veckan har vi Jan Sigurd, som är en skåning med humor och mycket bra lärartekniker. Han pratade om inledningar och annat sånt, och sen fick vi denna fina uppgift. Jag blev ändå ganska nöjd, måste jag säga.:) efter att jag skrivit den och tagit det lugnt ett tag var det middag, och sen musiiiik! Det ska bildas tre skolband, och jag är i ett av dem. So excited! Idag spelade vi allihop och det blev "everybody´s changing" och "viva la vida". På den sistnämnda rageade jag lite på att läraren fraserade som han ville, fast vi skulle sjunga unisont, för att han inte kunde låten. What. Efter musikandet gick jag för att umgås med tjejerna i trappuppgången bredvid, alltså Åsa, Johanna och i början Anna. Jag och de andra två gick sen ut och sjöng allt från paramore till Aladin (den sista sjöng dock inte jag, för några principer är jag än). Mycket trevligt. Imorgon blir det mer skola, wiii! Okay jag kanske är liiiite ambitiös ändå. (det sista var mest till Olle, som nyss skrev en lista på varför jag är just ambitiös. För att han är bäst och sådär.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0