and if there is some kind of god, do you think he´s pleased?

Hej!
Vet ni vad? Det här blir inget deppinlägg! Sätt ett kryss i taket, tack. Har jag haft en bra dag? Njaaaaeeee. Jag har mått dåligt stora delar av dagen, men just nu känns allt bra så jag tänkte blogga om det. Oj, så nostalgiskt det där kändes. "Nu är jag glad, så jag måste passa på att blogga nu när jag kan! Man vet ju aldrig hur länge det varar!". Riktigt så är det nog inte nu. Aaaanyway, vad har hänt idag? Vi hade inga lektioner, upptäckte vi, så vi (jag, Åsa, Emma och Christer) åkte på loppisrunda istället. Det var allmänt trevligt och Emma köpte en random lampa for no aparent reason. Vi fikade på prinsess och jag tog mitt medborgerliga ansvar genom att medan jag betalade säga "ni vet väl om att det är en massa särskrivningar på era skyltar? Tänkte bara att ni ville veta." kassörskan var i chock. Jag med. Och framför allt Åsa, tror jag. Men sååå kan de ju inte ha det! Det går ju bara inte! Men goda och stora chokladbollar, det har de. Sen gick jag och Åsa diverse ärenden och promenerade hem, under glatt sjungande på våra musiklåtar. Att sjunga och gå är faktiskt väldigt svårt, ifall någon undrade.
 
Sen sjöng vi "på riktigt" och shit vad bra vi ääär! Jag gjorde för första gången en fin hög ton ("oj." var min kommentar), Åsas stämmor är för konstiga på ett bra sätt och mitt pianospelande är faktiskt ganska bra. Sådetså. Nu äter jag middag. Denna består av banan och pepparkakor. Så mycket orkade jag laga. Nu sätter vi punkt, tycker jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0