För vi har ingenstans att ta vägen

Sandy: Jag vet detta. Har ingen aning om hur stark glöggen var, så det var därför jag inte tog upp det i texten. (Och jag glömde det också. Skit samma.;)) ja, klart jag kan få båda alkoholfria, men alkoholfri glögg är lika äcklig som vanlig glögg. Tyvärr.
 
Vaknade stressad. Det är inte vanligt att det händer kan jag säga. Ska på ett möte med en massa politiker. Fattar ingenting. Kommer tydligen inte ens hinna äta. Jag är redan hungrig. Får äta pepparkakor eller något. De har jag ändå ett överskott av. Har ni tänkt på hur sjukligt många pepparkakor det ligger i varje burk? Det är ju helt extremt! Eller det kanske finns mindre burkar. I don´t know these things. I alla fall...mötet. Ska ta mig till Jönköping, bara en sån sak. Detta borde inte stressa mig men det gör det. Sen ska jag ha något att säga också. Oh joy. Jag måste ju för helvete vara i skolan! Jag hinner inte sitta med läskiga politiker när jag har skola! Hur tänkte jag här? Hur tänker jag någonsin? Okay jag blir ju bara mer uppe i varv när jag bloggar. Bra där, Emma Carolina. Just det! Jag kanske borde blogga om igår. Då hände i princip ingenting, förrän på kvällen när Anna och Johanna knackade på min dörr med en kristyr-pepparkaka till mig. Fina, är de. Senare anslöt sig Åsa med julmust och dessutom en dumleklubba till mig eftersom vi hade pratat om det. Cute. -Det var igår, så nu går jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0