I think I might be a fortune teller

Olle: Kaosigast sen du började läsa, absolut, men medvetet kaos. Jag var inte ens ledsen när jag skrev det. Men tack ändå. <3
 
Måndagsmanin är tillbaka! Jag har inte saknat den. Jag pratade fööör mycket hela skoldagen och var helt hyperaktiv. Förlåt för detta kära klass. Eh, min klass läser inte min blogg. Så kan det va. På kvällen pratade jag mycket med diktatorn, åt en massa klyftpotatis och nu känner jag mig extremt rädd och otrygg. Jag reclaimar 2009 istället för 2010 nu tydligen. Jag fick till och med en ordmoj idag! Ingen utom Hannah förstår nog det där, men det kan ju ni andra vara ledsna över. Jag har inte så mycket att säga mer än detta, dessvärre. Just det! Jag har avgjort mitt stora emmlandsproblem. Jag stannar här till jul! Wiii! Känns jobbigt att jag missar alla festligheter, men ändå. Får träffa alla jättemycket i jul istället. Det bestämmer jag! Nu avslutar jag detta inlägget.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0