om juldagen, fast nu slog det över och blev annandagen, woops

Detta med att gå ut på juldagen. Jag har nog inte riktigt hängt med där, alltså. Then again, det är inte mycket jag hänger med på, om vi nu ska vara såna och det ska vi nog. jag är ju mestadels ett barn, på ett sätt. Så nej, det blev inget festande för mig idag. Det blev ingentingande. Jag vaknade klockan 8 och var svinpigg (I know right...what), men var korkad och gjorde exakt ingenting av den överskottsenergin. Bra Emma. Istället satt jag här, skrev lista och läste och allt vad jag hittade på. Har ikväll sett my imortal web series (which is fucking awesome, by the way, I mean seriously fucking awesome...if you know hp and my imortal that is) och det var nog det. Nu tänkte jag gå och lägga mig och se om jag vaknar kaostidigt imorgon också. Förmodligen inte eftersom jag inte ska sova ut imorgon. Men först ett julcitat jag glömde igår!
 
Mormor: Alltså, man blir så mätt. Man tar för mycket mat, så är det bara. Mätt, blir man. Amanda, tar du ett revben till mig?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0