Vågskålar

Bra saker:

Kom in och sa "hello!" och fick svaret "hello-oo-oo-oo, hello-oo-oo-óo" av Åsa. Först fattade jag inte varför...tills jag hörde att det var hello dysfunctional a.k.a valsen. Sjukt bra.

Att läsa dikter på konsthallen igen.

Podcasts. Finast.

Pepparkakor. Tänkte säga att de är underskattade, men det är de ju inte. Men ja.

 

Dåliga saker:

Den totala mentala tröttheten.

Telefonsamtalen jag inte verkar kunna svara på vilka det än är.

Styrelseansvaret jag inte kan ta och inte förstår varför jag kastade in mig i.

Vänskapsrelationerna jag måste gömma mig ifrån och de jag vill klamra mig fast vid.

Den sociala osäkerheten.

Samt snöslasket. Mest för att det är slaskigt, inte för att det inte är snö. För det är pretty.

 

Eh, ja, inte fina vågskålar just idag. Så kan det va.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0