vänskapsjetlag

Ett nytt och vettigt begräpp jag just upptäckte borde finnas. Men vi tar det från början tycker jag.
 
Igårkväll satt jag och surade med mina brända popcorn tills Annoushka ringde och gjorde allt lite bättre. Bara det att hon inledde samtalet med "heeeej Emmushka, har du ätit lunch?" liksom. Vi hade ett trevligt samtal om lite allt möjligt och jag blev gladare. Starka känslor!<3
 
Idag vaknade jag (no really) och åt mickroplättar till frukost. Det är bra grejer, även om det blev ganska sockrigt överallt. Emma och socker var ingen vidare bra kombo kände jag. Sen spenderade jag hela dagen med Åsa. Vi åkte ner till stan och åt pizza (herregud vad gott det var...) och sen gick vi till vårt bästa caffé för kladdkaka och romanplanering. Vi hann dock bara med min, för sen spårade vi ur. Men det blir nog bra med den, om den blir skriven. Vi vandrade hem i kylan och satt sen på hennes rum och pratade hur länge som helst. Jag trodde att klockan var kanske sju och så var den tio. Trodde inte sånt faktiskt hände på riktigt. Så nu sitter jag här och är helt slut och äter ballerina till middag för jag orkar inte ta tag i mer än så. Men livet är fina grejer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0