you´re such a mess, with an attitude

Intressant fakta: Raden i rubriken ska föreställa positiv. Låten heter liksom "I want you". Hur går det ihop? "such a mess" är väl knappast en positiv egenskap? Äsch, det kanske bara är mitt syniska jag som kommer fram. Jag har tydligen ett sådant, har jag hört.
 
Idag har jag inte gjort någonting alls. Vilket spännande inlägg detta kommer bli, då. Men så är det, i alla fall. Den enda människa jag har träffat är min granna (also known as hattmannen, höftmannen och den konstiga grabben mittemot) och då sa jag bara hej. Tur att jag har pratat med någon åtminstone; "någon" being mina föräldrar. Så jag har bara chillat med livet, sådär som jag är bra på, och nästan inte alls blivit uttråkad. För konstigt egentligen. Sen gick jag ju upp tolv också...så ja. Jag ville mest säga hej, jag finns och allt är bra i Emmland. Undrar för övrigt hur jag fick ett sår på min arm. Det kliar. I och för sig kliar det alltid överallt ändå...men det kliar extra mycket! Ja, nu bloggar jag om att det kliar. Det är där vi är. Det kanske är dags att avsluta, känner jag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0