alltså jag tycker inte om detta, bara så ni vet

ensembleledning. man ska lära ut en låt till resten av gruppen. och idag är det min tur. en vecka för tidigt, till och med. men vet ni? jag kan ingenting. jag kan inte, jag kan inte, jag kan inte. för jag kan ingenting om musik. "vad gör du då på estet?" fuck if I know. jag har dessutom en stark känsla av att du inte kommer vara där. och då blir det ännu svårare! faktiskt rent tekniskt, eftersoom "du" har lead vocals i den här skiten. hur det nu ska gå till. men alltså ge mig en spypåse nu tack? bleargh. tack. ;) och snart kommer min taxi, typ en kvart för tidigt oh fuck yes. inte. okay detta var ju ett muntert litet inlägg. wish me luck!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0