jag är lite dålig, men det kunde faktiskt varit värre

vispen: naaww, tack! Ja det ska jag verkligen försöka göra!
 
okay, så...detta har hänt sen sist:
-jag har fått tillbaka en vänskap jag trodde inte kunde bli sig lik igen. I can´t believe it. really.<3
-jag hörde mig själv sjunga sabaton och jämförde med folkmusik. why am I doing this again?;)
-jag skrev en dikt om misstag på skrivargruppen. fun times.
-jag hade avskedspizza med maria nu när hon åker till italien. djupt tragiskt!
-jag skrev ett tal på fem minuter. fuck yes.
-jag höll talet utan att totalfaila. tror jag.
-jag fick veta att jag fick mvg på kosovo-arbetet!!
-Jag umgicks med folk i någon timme, för att sen bli så arg på dem att jag inte visste var jag skulle ta vägen.
-jag konstaterade ännu en gång att viktor är den enda som förstår mig, och tvärtom. iallafall ganska ofta i ganska många sammanhang. eller nä. det är väl viktor och hannah som förstår mig förresten.
-jag såg searching for sugar man med klassen. löjligt bra film och musiken var underbar. faktiskt. (emma gillar manlig sångare från 70-talet? the world is ending)
-sen hade jag en rage-monolog för aron. han är bäst, har jag sagt det? De bästa är de som lyssnar och bryr sig om sådana. som skiter i om jag byter språk, som visar att det jag säger inte bara är dumt utan faktiskt tänkvärt. fint.
-jag, aron, herrman och nils försökte komma på en produkt för barn. makes sense. det gick oftast sådär.
-jag och nils deeptalkade i fem minuter. now he knows it all. som låten säger: my soul is transparent.
-vi försökte spela dissection på repet (alltså jag och kr). det gick väl sådär antar jag, men bättre än det brukar i början.
-jag lagade fläskpannkaka.
-jag pluggade inte. alls...
-jag pratade med Hannah och undrade om apple tillverkar ipren.:D
 
det var ju en del som hade hänt, faktiskt. det var väl fint och sådär. nu ska jag...göra något annat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0