om jag bildar ett band, ska jag kalla det recktorsvägen!

hej hej hej hej!
nu ska vi prata om embrace life. det ska vi totally prata om. jag har väntat tills nu för att göra det, för att kunna ge en sammanhängande redogörelse. ...inte för att det lyckades...
 
...så vi gör det i listformat. för att jag kan!
1) allt gick bra. det gjorde faktiskt det! inga stora fel hände.
2) crew var jättefina och sweetie ramlade in i sista minuten för att hjälpa till. Jag fick dammsugare av dem, what. mina bästa människor.
3) banden. shit. vi hade tio bra band. not even kidding. det är ju inte ofta det händer på en konsert att alla bara är bra. what.
4) jag lyckades, oftast, prata. rubriken är nåt jag slängde ur mig. Elin lyckades också prata, so all was well!
5) jag åt bananer och kakor till middag. happy times.
6) mysteriet om vem som sa "veckans blindskämt!" är fortfarande inte löst. jag förstår inte!
7) jag sjöng en låt och jag hostade inte. jag tror det gick bra. har inte lyssnat än dock...
8) kan vi prata lite om f-duck nu? ja, det kan vi. de vann officiellt den inofficiella tävlingen "mitt bästa konsertband". varför? dels för att de var väldigt bra, och dels för att fan vad vi satte born for this (tror jag...). Men alltså, de var riktigt bra. både jag, mamma, pappa och elvira utsåg dem till det bästa bandet.
 
men nu ska vi inte favoricera! (jo det ska vi) det var skitbra igår, allt funkade, wiiiiiii!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0