overjoyed

bästa dagen på länge idag, tror jag. Varför? well, det är vår, för det första. eller nä. men det är vårigt ute just nu. och jag har bara omgivit mig med bra människor, dessutom. först sånglektion där jag gastade out here on my own för allt vad jag pallade, och sen "skriva manus" med Viktor. Vi kom snabbt fram till att ingen av oss ville skriva tillsammans ändå, så vi pratade om allt möjligt skit i någon timme istället. Fun times. Sen skulle jag åka hem, men först träffade jag Agnes (<33) och sen hörde jag några brudar sitta och spela d-moll så jag gick dit. det slutade med att vi sjöng of monsters and men och regina spektor. undrar verkligen vad det var för människor. de var awesome, och sen hann jag precis träffa Aron innan jag skulle hem. Nu måste jag verkligen plugga. alltså verkligen...ehehe...
 
men först citat!
jag och viktor skriver (eller...ja) och Frida kommer fram till oss.
frida: Hej tjejer!
 
fredrika: Om du googlar på youtube...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0