you and I were meant to be

och jag säger were, för att...alltså...dagens samtal. Whaaaat. Jag är förvirrad kring varför vi över huvud taget umgås efter allt detta. men nog om det...ja, vi hade bara värdelösa lektioner idag och sen satt jag i två timmar med viktor och sweetie/stranger (de bytte plats) där vi analyserade fredagen utan och innan, obsessade över glas och var opassande ("alla pick-up lines funkar på dig, med tanke på att...du är en hora."...jaså du?". Nu ska jag släppa in lukas. Nu har jag gjort det och han snöade ner mig som en tönt. det är inte okay, alltså. något som dock är okay är skrivargrupp snart, yaaay! jag älskar skrivargruppen. och enligt min telefon är det maj. den nittonde maj, no less. så fuck you, februari och mars och april. det var bara detta jag hade att säga idag. hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0