cause this year I´ve been fucking fabulous!

ni vet att jag brukar säga att vi ska fira lite då och då? well, jag har aldrig menat det så mycket som idag. För idag, mina vänner, firar vi mig. min frihet, min möjlighet att vara en riktig person och min glädje. för idag var det ett år sen jag tog mig ur destruktiviteten och började min resa mot att bli awesome. och om jag får säga det själv, så gick det ganska bra att bli awesome. i alla fall hittills.
 
så, jag ska fira idag. än vet jag inte hur, men jag ska försöka iallafall och det ska bli epictastic i emmalivet hela dagen. nu måste jag dock plugga, så det fick nu bli ett kort firinlägg.;) så, hejdå och wooooohooooo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0