falsk marknadsföring!

alla dog inte i les miserables, yall! Det var i princip det enda jag visste när jag gick och såg filmen igår. jag och viktor hade tidigare under dagen jämfört den med titanic och kommit fram till att man inte borde fästa sig vid karaktärer som ändå dör. men...men...två överlevde! jag var helt i chock efter filmen och alla undrade vad mitt problem var. men annars gillade jag den. kul att verkligen allt var sång, och man måste älska amanda även om hennes karaktär var...själsdödande.
 
nu är det alltså lördag och jag sitter och väntar på att (nästan) hela svartblod ska crasha huset. i väntan på detta njuter jag av gårdagens godis, cola och världens bästa spotify-lista någonsin alltså min egen. jag älskar att älska låtar i den med mamma. och att det är en banjo i just den här. so much love. men det var väl det, vi ses efter att jag blivit galen och tagit livet av mig! (in game)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0