fuck you, sweetie!

observera den episka rubriken, som inte är sagd av mig (tro det eller ej). Det var Viktor som igår fick för sig att, inspirerat av hur jag pratar, började kalla mig sweetie lite i tid och otid. Rubriken är väl ett bevis på otid. ;) har jag förresten sagt att jag igår sa ordet jag inte får säga? Jag kan inte förklara vilket ord jag menar, för jag får inte skriva det heller, men ni kanske förstår. Det var verkligen inte meningen! Mitt i en mening, var det. Hemskt värre av mig!
 
men vet ni vad? Idag skrev jag klart min samhällsuppsats. Eller snarare skrev jag min samhällsuppsats, från början till slut. Vi har haft sen i november på oss...men fuck that. en dag räckte. under denna uppsats hann jag skriva "oss" istället för "kosovoserberna"...så jag identifierar mig tydligen med dem. I don´t know either. Något annat historiskt har också hänt: jag har lyssnat på det sista (alltså första) avsnittet av pang prego! detta är stort, om ni inte förstår det. Väldigt stort indeed. men just nu är jag också väldigt trött indeed, så det får vara så med detta fina inlägg. jag vill bara visa hur konstig min mamma är:
 
jag: jag accepterar inte att du är så här dum!
mamma: men...det gör jag!
(okay ingen förstod nog det roliga där)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0