he thinks he´s made of candy

hello all!
denna dag började jag med att sjunga shut your mouth för kung och fosterland (eller ja, försöka...) och sen jaga fler sponsorer. detta resulterade i ett nytt påfund: svartlistan. där fick alla som inte svarade i telefon eller inte kunde hjälpa till hamna. lite annat folk fick också komma med av bara farten. vi hade sen otroligt waste nutida konst där jag och Viktor asosierade till lite vad som helst och han sa sig vara gjord av godis. intressant fakta: benjamin sa långt senare att han var gjord av choklad. jag förstår inte.:s
 
men sen var det gemensam sång-thingy då jag och aron fick spela vår version av sorry. och det gick förjävla bra! jag är stollt och grejer. alla andra var också läskigt duktiga!:D sen blev det skrivargrupp där både jag och Hugo var agresiva och vi skrattade åt allt möjligt. till exempel detta:
niklas: om hugo hade skrivit den hade det blivit konstigt.
vilma: nej inte hugo, men...en kille!
...en sådan är han ju inte. not at all.:D
 
det var nog det jag hade idag kära ni. godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0