jag tycker inte synd om dig.

jag tror att det där var första gången jag avslutade en rubrik med en punkt. det tog mer än fem år för detta att hända, men nu hände det. det kändes rätt. rubriken är vad jag har sagt till Viktor hela dagen så fort han klagat på något. alltså hela tiden. mitt sympati-konto var övertraserat på grund av all villkorslös kärlek jag ger alla. hans ord, inte mina. vad har jag mer att berätta? att igår var min deppighet inte alls över, så jag mådde skit i princip hela dagen. idag började likadant, men sen skärpte jag mig (fast tisdagar kommer inte att bli bra dagar i fortsättningen, se detta som en varning). vi har döpt om nutida konst till "allt utom sport" och jag har både blivit skrämd från vettet och skrattat som ett nutcase. jag har också, hör och häpna, fått en idé som inte var dålig! eller snarare presenterat den. vad den bestod av får ni ännu inte veta. jag har också repat med kr vilket gick ovanligt bra, och nu har jag ont i huvudet. en dag av överraskningar alltså, speciellt den sista. what. also: i thunderful jolene (en underbar låt btw) sjunger amanda jenssen om klippan. som i den skånska byn/staden. i en seriös låt på engelska. jag älskar det. och med detta går jag för idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0