jag undrar också vad som händer

den här dagen...I do not know. Började hos jolanta, och det gick väl bra. ingen kör, så jag beskådade när aron spela gitarr...so much wrong right there. han kan inte spela gitarr om någon undrar. "wiii! treklanger!" säger jag bara. sweetie ftw. och jag glömde min dröm jag skulle berätta om! den kan nemligen ha betydelse senare. jag drömde om the room of requirement och att jag kände mig ensam. då kommer den-där-ni-vet, som en ilusion, resurection stone-style. det fina här var att han visste att han var en ilusion, och försvann precis när jag gick ut för att inte råka träffa sig själv. ilusionen var dessutom mycket bättre, och verkade inte gilla sitt riktiga jag. sjukt intressant.
 
hursomhelst...sen hade vi ensemble, och nu är det på riktigt här igen ja. det kändes lite konstigt i mitt huvud. men det gick väl bra, the smoke spelades och alla failade ungefär lagom mycket så det var ju bra. sen...gick något snett. jag fick andningsproblem, höll ut under lunchen, men fuckade sedan up totalt och det slutade med att jag typ klängde mig fast på Elin och var livrädd för att hon skulle försvinna för att jag var så jobbig. what. men jag tror hon överlevde denna smått obehagliga episod, och jag med efter panik-rädsla efter att förlora alla i mitt liv och svartsjuka of doom. svartsjuka är min sämsta känsla, tror jag. den är så...ful. jag kan liksom inte ta den på allvar. jag mobbar den, typ. så i mitt psyke försegår mobbing. därför är jag konstig. aaanyway...nu är jag mest lika kär som vanligt, utan att det ger mig andningssvårigheter eller annat töntigt. jag ska ju inte ha sånna här dagar! jag-har-fan-lovat! jag ska inte bli en missbrukare! jag ska inte! jag är redan. jag måste fixa det här. jag vet bara inte hur...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0