visst älskar ni alla morgoninlägg? visst ger de er något?

imorse vaknade jag med telefonen i handen. Det måste vara det läskigaste sättet att vakna på, helt ärligt. man vet inte hur den kom dit eller vad man möjligen kan ha haft den till. jag hade dock inte haft den till något, upptäckte jag sen. så då återstår frågan: varför gick jag upp och tog telefonen i sömnen? jag har ingen aning.
 
en annan ungefär lika ointressant sak är att jag är morgontrött helt plötsligt. jag kan knappt komma upp på morgnarna, hur mycket jag en sover. what the flying fuck? jag äär inte sån. men det är okay, för snart är det årets första frukosttalk och sen skola som jag är allmänt pepp på. so that´s happy. jag är trött, allesammans! jag äär jättetrött! men nog gnällt, hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0