and that´s a concrete cold fact

Fakta:
Jag kan fortfarande inte läsa ditt namn i ett någorlunda romantiskt sammanhang (i en bok) utan att gå bort till sängen och krypa ihop i en liten boll
Ibland är jag osäker på om det är slut med allting, som jag så bestämt hävdar
Jag tror ändå det, men det ska vara suxesivt tydligen
I don´t do suxesivt, yall
Jag vill ha ut dig, helt, helst nu
Men du är ihopkopplad med saker du inte är
För det är ju inte dig jag vill ha
Det är något som inte finns
egentligen vill jag fan inte ha något förhållande
orkar inte illamåendet och tröttheten som är tvåsamhet för mig
fakta:
ibland tror jag att allt är oförändrat
att allt finns kvar
men så får det inte vara!
fakta:
egentligen har jag en bra dag
ska iväg nu wii
så eh ja, fint inlägg...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0