def leppvadd

Igår var det alltså Sofiero med Olle och Elinnea för att se hardcore superstar, mustasch och def leppard! Vi hade en mycket fin kväll. Hardcore superstar var ganska charmiga, måste jag säga, medansoch  mustasch mest var konstiga och tråkiga. Liksom...om man vill att publiken ska sjunga efter en, varför sjunger man då sjukt konstiga toner som ingen kan sjunga någonsin? Det är för dumt! Sen väntade vi en lång lång stund och pratade om mina störda romanser och Elins stalkers innan def leppard kom. De är söta, vet ni det? Nu vet ni det. Rubriken kommer ifrån när jag mitt under pour some sugar on me utbrasst "tänk om man verkligen hade socker över hela sig." och Elin bara "den kanske handlar om en person som blir sockervadd!". Då blev det "pour some sugar on me, in the name om vadd!" och senare "what do you want? I want sockervadd!". Det är för bra. Elin och jag hade också ett estet-moment när vi jublade åt alla synkoper i en låt. "där är en, Emma! Woooo!". Mysteriska, är vad vi är. Men det var en mycket bra kväll i alla fall. I bilen hem lutade jag huvudet åt alla håll som gick (tror jag) och var antagligen lite för övertrött. Jag är trött jämt. Jag orkar inte.:(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0