i de lugnaste fiskar...

Nu, mina kära läsare (alla två), har jag firat min fölsedag med mina bästa. Dessa är Olle, Isa (jag umgås inte alls för mycket med dem shut up), Agnes, Aron/Sweetie, syster och Benjamin. Vi åt sjukt god paj (courtesy of syster <3) och jag fick Epic presenter. Av Olle och Isa fick jag ett survival kit med massa pasta, pastasås, tomater, choklad och you name it. "du ville ju inte åka och handla, så jag kunde handla åt dig" sötast. Av både Agnes och Sweetie fick jag choklad; Agnes hade såklart köpt en candpypeople-låda ("är det läskigt godis? Jaaaa!" /mig) och Sweetie hade med sin choklad bifogat en dikt. Bäst. Isa irriterade sig på hund/kattstatusar på facebook och det hela urartade i en massiv kommentarstråd som hon sen läste högt med fantastisk voice acting. Vi gick på en promenad
och pratade om allt möjligt. Jag var inte överdrivet kärleksfull för en gångs skull, förutom jag efter att Aron hade hade gått utbrasst "han är den perfekta människan". Jag behöver inte alls hjälp. Rubriken samt uttalanden som "då blir man död" kommer från Isa. För varför inte egentligen. Kort sagt: A fantabulous födelsedagsfirande!:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0