Samson, get the fuck away! Stop calling me in the middle of the fucking night!

Nejmen hejsan!
Kul att det faktiskt är in the middle of the fucking night, med tanke på rubriken. Men idag har jag firat syster, efter ett sjukt djupt Maria-fika som jag inte orkar skriva om. (sämst kronologi alltid) Firandet var hursomhelst trevligt. Vi åt grillspett och pommes, vilket var väldigt uppskattat av moi eftersom jag inte hade ätit något på hela dagen (förutom fika). Sen lekte vi "superkubb". Regler: Två av tre lag spelar kubb, och när de "fått ner en kubb" (jag citerar rför jag vet inte hur det går till alls) skulle de springa till mig, få en textrad ur en låt och sen sjunga refrängen. Det lag som just då inte spelade skulle hitta på ett namn, en bild, en dans och en sång om sitt lag. Rubriken kom till under detta. Jag sa "you are my sweetest downfall" och en av spelarna (anonymitet för att jag inte kan stava namn) sjunger "Samson, get off the wall!". Redan Comedy, tyckte jag, men när de kom springande nästa gång sjöng han det som står i rubriken. Det blev sen deras laglåt. Så det var sagan om det. (mitt nya uttryck om någon undrar)
 
Sen skulle lag-sakerna bedömmas av en jury, bestående av mig, Benjamin och Jack. Vi var den bästa juryn någonsin. Därför skulle vi ha en egen tårta, tyckte vi, men det fick vi av någon sjuk anledning inte. Men vi fick i alla fall i oss tårta, och sen sen stämdes det upp i barbershop bara sådär. Så blir det när det är lelare på festen. Sjukt mysigt dock, när de väl lyckades hitta sina toner. Vi pratade sen om amerikaner, det sjukaste som hände oss under skoltiden och allt vad det kan vara. Nu...är det sent. *kollar klockan* ja, det var bestämt ganska sent ja. Tur att jag inte ska upp och göra viktigt imorgon. God natt, kära ni.:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0