Sommaren då Amanda fick en bror

Men hej! Två inlägg på en dag, av vilket inget är ett tankeinlägg. What. Hm, det var något jag faktiskt skulle skriva ett tankeinlägg om. Det kom jag på igår. Undrar vad det var? Jag har ingen aning. Dåligt Emma.
 
Nu har jag hursomhelst varit på roadtrip till hälsingör (vad i det var felstavat? I sweat that´s not right...) med mamma, syster, Cia och Amanda. Det var/är kaosfint väder och det blev mycket fotande och skrattande (dock sällan samtidigt tyvärr). Trots att Johanna inte var med var hon ändå den störigaste på alla bilder. Hur man lyckas med detta vet inte jag. Rubriken ska såklart också förklaras. Vi köpte cola och i Danmark är tydligen ett av de vanligaste namnen Bror. Så Amandas cola hette bror och hon blev lite för fäst vid den. "mamma, vi måste spara denna!" "Bror och jag" och så rubriken alltså. Ja jag vet inte heller men väldigt kul hade vi åt detta. Så en lyckad dag har det varit, och såklart åts det glass med gräddbulle som det ska vara. Nu mellanlandar jag hemma, innan jag ska på fler äventyr...som ärligt talat inte är så äventyrliga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0