Tolv timmar mörker sen tolv timmar ljus

Vi börjar detta inlägg med rubriken, som jag har hört ett antal gånger det senaste. Det är nämligen en låt som har gått på repeat här i huset, bokstavligen, timme efter timme. Till slut uppskattade vi alla den. Idag har jag hursomhelst gjort väldigt lite. Jag har uppskattat Benjamins kokkonst; både karbonara och nuggets med pommes har ätits. Det första var dock Jack med på, tror jag. Det här är så otroligt ointressant! Jag har dock skrivit, faktiskt, och sovit halva dagen så det känns som tidigt kväll just nu. Klockan är typ sju i mitt huvud. Den var tydligen kvart över tio. Deppigt kan jag tycka. Så nu har ni sett att jag ännu är vid liv.:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0