we´re only half alive

Jag har så många tankar i huvudet just nu som jag egentligen skulle vilja sitta och skriva ner. Men alltså jag kan inte ens sitta. jag ligger bara ner och orkar ingenting just nu. ridiculously tired and shit. så just nu berättar jag bara vad som hänt, tror jag, och sen skriver jag en massa mer trash någon gång ikväll (förhoppningsvis). imorgon blir det ju inget bloggande av direkt. för då tar jag studenten ifall ni inte visste det.
 
Men igår gjorde jag annat! Jag träffade Sara och fikade på coffee point. Mycket mysigt och bra. Sen...hade jag...min sista skrivargruppslektion. alltså någonsin. Det bjöds på "svart champagne" (cola xD) och kanelbullar, och så skrev vi hälsningar till mig och Hugo. Jag kan inte fatta att jag inte ska sitta på kulturskolan fler måndagar, som något annat än en tillfällig gäst. Det känns förjävligt, to be honest. Hugo, Anja, Vilma och Anna kommer bli djupt saknade av mig! Och Niklas, så klart!:(
 
Sen hade jag telefonmöte (I am businesswoman okay deal with it (I can´t deal with it)) och begav mig för student hos en familjekompis. Där spelade ett underbart enmansband och det var väl också bra. ;)
 
idag var jag i stadsparken och umgicks med folk, men jag och Elin gick sen för att göra hennes ärenden (jag kommer alltid förbli en sällskapshora xD) och äta en sista subwaylunch innan vi slutar. Så himla fint. Elin är bäst om någon undrar. Det var det för nu. godnatt...typ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0