allting är provocerande nu!

Hannah: ska jag bli aktiv i is?:D nä, men...det får vi väl se antar. och 4 och 5...jadu...det får vi ta personligen. #3 var självklar alltså?
 
nu ska jag avsluta mars med ett blogginlägg så här i sista minuten. eller...sista timmen. eller ja, något åt det hållet. i det kan jag berätta att jag idag har redigerat film hela dagen med mamma. Vi ska ju göra en film om konserten, för att använda på redovisningen och typ visa för alla alltid. och den kommer att bli yberbra! vi har haft hur kul som helst medans vi har hatat alla för ingen anledning alls och sånt. Igår var det ju dessutom påskafton, då jag träffade Sara, som myntade en ny catchfrase: "jag vill också ha...". hon är söt hon. Vi åt också massa god mat här hemma och såg på världens bästa film: alltså anastasia. den är alldeles för bra. och ja, det var det jag hade så här i sista timmen. godnatt och glad freaking påsk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0