det är som att titta på film, fast utan plasthandskar

hello all!
Rubrken är sinjerad Hannah, som...inte heller har en aning om vad som menades. det påminner mig om att jag ska svara på hennes kommentar! Inte för att jag hade så mycket att säga om den. Mest att jag också gillar inlägget. mer rage åt folket!
 
men alltså. det är inte lätt att vara arg på någon som är sjuk. har ni tänkt på hur söta sjuka människor är? förkylningsröster är ju seriöst det ynkligaste man kan höra. det är svårt att ragea då, let me tell you. men det gick bättre när jag sjöng shut your mouth. fun times. sen umgicks jag med liv och linnea, vilket var allmänt trevligt, och hade nutida konst. sjukt spännande dag so far yes. så...jag avslutar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0