du kan va ett jävla brev!

nutida konst. Det är för konstigt, kan man också kalla kursen. Jag hatar den. Det gör Elin också. Men Elisabeth bryr sig inte. hon tycker att vi ska se det som att diska. så jag tänker diska istället. det hade varit awesome om jag bara gick ut och diskade. jag vet dock inte vad jag skulle diska. Det är det vi inte vet. men jag blev borttagen från demokratin av Aron innan idag! han tog bort mig, bara sådär! I och för sig sa jag sen "kom hit, ditt fanskap!" ("det kändes rätt...") så vi kanske är kvitt. Sen ska jag och Elin köpa kaffe och skvallra satan. det är det vi är bäst på. okay, nej, jag ska inte köpa kaffe. Det är äckligt. Lika äckligt som mitt hår är idag. Det är smutsigt och fult. Nu skriver elin också! Vi skriver ikapp! ...fast näe för nu slutade hon. alla är helt tysta och jobbar. Kul för dem. Eller vi vet ju inte om de jobbar. vi? vilka vi menade jag där? ingen aning, typ jag och jag. eller något. elisabeth skriver också något. fun times. jag är hungrig! jag vill äta maaat! men så kul ska vi inte ha det. istället ska vi sitta här i 36 minuter till. whyyyyyyy. Jag borde skriva manus istället för detta. Då kan jag bli klar snart wiiieee. alltså jag svälter. for real. jag åt ju mat till lunch! satte den i halsen, gjorde jag också. jag hostade extrema mängder. "det är som att repa!" som viktor uttryckte saken. that made no sense to anyone ever. jag inte bry. men idag har jag skapat ett nytt uttryck! eller kanske igår. "fuck you...with a shovel!" eller ja, you kan man ju byta ut mot typ that eller vad som helst. det blir mycket mer eftertryck om man säger så. Aron blev nog rädd när jag sa det till honom. undrar varför jag gjorde det? jag har ingen aning. Nu skrattade Elin åt mig för att jag (tydligen) jäspade och skrev samtidigt. något ska hon ju skratta åt, I guess. Jag gungar tydligen i takt till hennes musik...som jag inte hör. jag är bäst av alla! 31 minuter kvar. I can not cope. I want food! det är synd om mig! nej, det är det inte förresten, just kidding. det luktar macka här! varför! det är onte okay. "onte" jag varför inte egentligen. 28 minuter kvar wooo! tiden tickar. eller klockan snarare. tiden finns inte eller hur det nu var med den saken. Och alltså kan vissa människor bara vara tysta. jag får ilskeanfall. men nu såg jag att jag hade en kommentar! the rares ftw! ;) nu har jag fått en massa dikter. Det var väl roligt för mig. Nu ska jag lägga över dem på min dator. wooo.;) så, detta inläggår vara slut n to the u. Aron avslutar med att harkla sig. om ni undrar. hejdå.

 


Kommentarer
Postat av: Shass

Alltså, nu tar du och berättar för moi vem det är du inte vill älska och hata och bry dig om fast som du ändå så uppenbart bryr dig om o.s.v.... innan jag spricker av nyfikenhet :P

2013-03-20 @ 15:34:42
URL: http://shass.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0