I can has sleep, plz?

lite bevis på hur jävla låg min motivation är idag (med mina mått mätt):
07:36-jag inser att jag nog borde gå upp eftersom taxin går om 24 minuter...
07:40-är påklädd, sätter mig vid datorn och kollar mail och facebook.
07:48-väljer mellan att se f-ducks repetitionsvlogg eller äta frukost. jag hade kunnat göra båda samtidigt, dessutom. jag väljer...det förstnämnda.
07:55: taxin kommer och jag hetsäter en banan. inte bra frukost på något sätt.
09:00-har engelska och gör mindre än vanligt.
10:00-ljuger (!) och säger att jag inte har något bateri på datorn för att slippa göra en harmlös utvärdering.
jag orkar ingenting. bleh. och min samhällslärare tror på riktigt att ingemar ska kunna läsa upp subtitles. det är kanske inte så dumt egentligen, hur ska hon kunna veta liksom, men...jag blir ändå trött. jag vill sova nuuuuu! men så kul ska vi såklart inte ha det. nej för vi ska sen ha nutida konst och sen ska jag ju repa med kr. men jag vill ju bara sova! och ikväll måte jag skriva manus, och projektrapporten borde kanske typ påbörjas. och det var fan vad svårt det skulle vara att läsa inläggen man skriver nudå! rage! är det mitt mest använda ord lately eller vad? Jag är en så trevlig liten bloggerska. som slutar blogga just exakt nu.

Kommentarer
Postat av: Shass

Hej. Jag ville mest bara säga att jag tycker det var roligt att läsa att det gick bra med projektarbeteskonserten för cancer. Synd att jag inte kunde vara där, men jag kom till Sverige först veckan därpå. Hoppas att du/ni får fina betyg efter det i alla fall, det låter som om det var mer än välförtjänt.

För övrigt hoppas jag att du har det bra!
Kram från Shass

2013-03-05 @ 21:04:18
URL: http://shass.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0