it´s still a song about a fucking cup...

allmänt bra dag blev detta, till slut. jag tog mig som sagt till malmölandet och där blev det tacos och umgåsande med Marie, Sandy och Julian. Maries pappa dök också upp helt plötsligt och gjorde allt mer awesome än vad det redan var. Julian var fantastisk ("du luktar gammal paprika!") och trots alla möjliga issues hade vi det trevligt. sen hann jag precis hem för att misslyckas med att undvika melodifestivalen. men det var okay, för det var en massa fint lelfolk här och vi underhöll oss ganska bra. men alltså. folk som tycker att melodifestivalen ska kommenteras som en riktig musiktävling? som skäms? I don´t know, really. I don´t get it. jag kanske är dömande, men låt mig då vara det. jag kan inte respektera det. (fast okay jag gillade louise. det var en förjävla fin låt, men att folk inte kommer förbi titeln talar ju sitt språk I guess...haha, jag låter ju lagom bitter. det är jag inte ens...lång parantes much?). rubriken kommer från "the worst songs of 2012" (underbar video) som vi såg, along with en massa annat sånt. tyvärr också friday. har jag sagt hur provocerad jag blir av den? det får mig bara att uppleva allt skit från den tiden. det är ju inte rebeccas fel på det sättet, men...ändå. fuck the whole family. sådär kan jag verkligen inte säga. det är så inte okay att det inte är ett dugg kul. förlåt alla random blacks där ute. all the hugs till er.
 
vad är det här för ett kaos-inlägg? vad pratar jag om? jag vet inte riktigt. hm. ignorera allt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0