nu ska vi skriva annat

Musikal idag som vanligt och jag sjöng upp out here on my own för att kaaaaaaanske få sjunga den på själva musikalen. men förmodligen inte. sen subwaylunch med elin och en tråkig polhem-eftermiddag as always. men jag och elin är löjligt synkade, har vi märkt.  kan bero på att vi säger samma saker ganska ofta, så det är lätt att timea varandra. Sen kom jag hem och hade systerkväll, fast inte med syster utan med brotherinlaw aka vikariesyster. fun times och sådär. vi studerade hans kvitton, lyssnade på konstig musik och pratade om djupa saker. vi kom också fram till att han inte kan klappa i takt. svårt att förklara. nu är jag trött, så godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0