vi med våra höga förväntningar på livet, blev besvikna igen...

shass: Tack så mycket! Ja, det gick verkligen jättebra och jag hoppas också att vi får betyg därefter (även om ingen lärare fans på plats...).
 
jag börjar bli lite trött på att vara så här arg hela tiden. alla börjar bli ännu tröttare på mina rage-monologer. tror jag. och det är ändå typ tio olika personer. stackars alla. men jag hittar ju ständigt nya människor att bli arg på, för befogade anledningar och allt! det är inte så att jag söker konflikter, men alla är ju dumma i huvudet! nä, kanske inte, men...typ. men annars har inget annat spännande hänt idag. Aron har räddat min dag lite med olika random uttalanden och att faktiskt ha någon att ragea med (frida) hjälpte en del. nu har jag skrivit mer manus. det var väl fint och så. varför bloggar jag när jag bara vill sova? jag har ingen aning, så godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0