de gjorde en staty av oss, och satte den på en bergstopp

och det är smiiittsamt, och det är smiiittsamt! så börjar majs första riktiga blogginlägg, som inte är ett deppinlägg alltså. bara för det gjorde regina just någon slags självmordsreferens. onödigt värre. men ja, det är morgon och solen forsar in genom mitt fönster. därför är det bäst att vara här runt 8 på morgonen har jag upptäckt. men vad har egentligen hänt sen sist? På valborg var jag hos cia och åt god mat (och chokladpudding :D:D har jag sagt att det är det bästa jag vet?) och pratade om allt möjligt. Första maj hände det inte så mycket på, och igår var det ju konsertdag. Vi var på ramklints och jag fick träffa ännu en av Elins mystiska kompisar. jag var onaturligt nervös men både susanne och jolanta kom! random enough. och ja, jag sjöng faktiskt bra. jag satte crazytimes, det är fan bra. growlingen har aldrig låtit bättre, från någon av grabbarna, och ja det var väl inte fy skamm egentligen. sen att jag mådde som jag mådde var ju sådär, men det får vara okay helt enkelt. musikaltime snart, och snart är det ju fan dags för det också. men det klarar jag!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0