for the good times that we´ve shared, and the bad times that we´ll have

nämen om man skulle ta helg nu alltså. det har ju ändå gått två dagar sen sist jag hade sådan...så varför inte?;)
 
jag avslutade den korta veckan med min sista sånglektion, där jag fick veta att jag fick mvg! wiiii! jag spelade in helt okay versioner av here comes the flood och I need some fine wine, and you, you need to be nicer (längsta titeln någonsin) och gav noblesse till Ulrika vilket hon blev mycket glad för. Men det ska hon ha, för hon är bäst av alla alltid and that is that. :) sen blev det piknik med Sara i det yberfina vädret under vilken vi pratade om en massa djupa saker så som vi ofta gör. eller jag kanske ska säga semi-djupa. allt har ju perspektiv. vänta kan man ens säga så? I don´t keen know. just det! dagens sweetie-moment: Han trodde det hette "sing-a-songwriter", på fullaste allvar. har jag sagt att jag älskar honom eller vad? :D med dessa uppmuntrande tillrop avlägsnar jag mig, utan att gnälla vilket jag först hade tänkt göra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0