out here the good girls die

Men hej och sådär!
nu har det varit måndag och tisdag i emmalivet. Igår, måndagen i sammanhanget, var det först ensemble där vi förberedde inför konserten imorgon. det blir lunchkonsert då nämligen, med det bästa av vår metalperformance (och alla andra ensembler såklart). Sen hade vi lunch och umgåsande och jag fick äntligen träffa sweetie igen! Jag har saknat honom! Bara så ni vet alltså. ;) sen var det nutida konst som hände, och skrivargrupp. Jag kommer sakna skrivargruppen så sjukt mycket! Det gör helt ont!:(
 
Idag...har jag inte gjort någonting alls faktiskt. Det är ganska trevligt. Pratat med Hannah, har jag gjort. och ätit. jag har till exempel ätit kräm. jag älskar kräm, visste ni det? ibland får jag seriösa kräm-cravings och äter en massa kräm, men det händer inte så ofta. men när det händer, då händer det. (nähä, det säger du inte?) det var vad jag hade idag alltså. hejdå kära ni.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0