so you think you can love me and leave me to die?

vilken mystisk dag det här har varit. Först fuckade jag upp min frukost ganska kapitalt. det blev mycket juice överallt. och då menar jag överallt. ...utom i glaset. där var det tomt. "jag missade glaset...it happens!" no it doesn´t. just to you, Emma...
 
sen var det skola där jag och Elin var skvallerkärringar som vanligt, och sen vann vi debatten på nutida konsten (tyckte vi)! sen var det körkonsert på schemat. först hann jag och Sweetie dock ha ett serious talk of doom (<33) och joina Per (random engelsktalande grabb i c-klassen) när han skulle äta. Gratis cola och prat om filosofi och poesi, yes please. det fick gå jävligt fort dock, för vi skulle ju ha konsert och det gick väl helt okay antar jag. jag såg visst ut som om jag dedicerade allt jag sjöng till Signe. bra jobbat Emma. Att sjunga lean on me igen kändes lite konstigt. sist sjöng jag så uppenbart till dig; ville att du skulle veta att jag fanns där. jag vet inte om jag vill det längre. konsekvenserna äa något sådant känns för stora. i alla fall ibland. ibland vill jag säga det. som jag sa till Hannah idag: "what would I say? Hi, fuck you, I love you, bye". det är ju lite så! men ja, nu måste jag verkligen sova. godnatt kära ni!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0