sommarvärme, samhällskunskap och subway (skrivet för typ en timme sen)

Alliteration i rubriken för att jag är cool. och för att det är sant. jag åt precis subway med Elin ("det kan vi ju inte göra på fredag") och har nu samhällskunskap. Vi går igenom ekonomi. Is not funny in the slightest. märks eftersom jag inte lyssnar. alls.

 

Istället sitter jag och analyserar mina relationer till olika människor. Jag såg Stranger spela idag och insåg hur mycket jag tycker om honom. det är inte konstigt i sig, men eftersom vi inte är kompisar egentligen är det lite konstigt. Och jag tror det är något mönster här. jag tycker om folk lite för mycket över lag, och får därför ofta för mig att jag gillar dem som mer än kompis. I don´t though, och det inser jag ju sen. ändå fortsätter jag tycka om dem sådär mycket. sweetie är ett annat bra exempel, inte minst med tanke på mitt nickname på honom. jag älskar den människan crazymycket, som jag inte gör med mina andra vänner. inte mer, utan annorlunda (for thou shall never meassure love). Men liksom, inte konstigt att folk trodde att jag och sweetie kunde bli tillsammans. fast vem trodde det? jag har glömt. what the hell? jag minns bara att folk sa det...men nu minns jag bara vilka som inte sa det? nej just det, nu är jag med. Och det här är så konstigt att skriva om eftersom nämnda människa sitter bredvid mig i detta nu. såatte...;)

 

moving on! vi pratar om något annat. vi ska slå upp en sida i boken tydligen. jag har inte ens textview här. weee. jag är uttråkad. och alla åker någonstans utom jag. prag, london, dublin...men jag har en fem-dagarshelg så whatever!:) nej nu slutar jag yra här i bl

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0