the sweetness and the sorrow

Hannah: Aw, no! Förhoppningsvis inte iallafall.
 
Fy fan i helvete vad trött jag är. Det är den första av två musikalveckor och jag kan alltså lova att bloggandet lär bli glest. I måndags började fanskapet, och vi hade också skrivargrupp där det mest skrattades åt citat. Funderar på att lägga upp hela den masiva citatlistan by the skrivargurp här, så att ni får se den. For it is truly beautiful...and fucked up.;)
 
Igår repade vi mer och sen åkte jag till Marie. Det var sjukt länge sen! Vi got in touch with our iner Lars och skrattade åt samma folk som vanligt. Vi åt sjukt god mat och drömmar ("we have coke and dreams...") och förstod varandra. Marie är så bra, för hon förstår mitt allra sämsta och bara...är okay med det. :)
 
idag är det femtonde maj! Därför gick vi ut och åt. Eller alltså...ja. Det var inte därför. Det är också mina föräldrars tjugonde bröllopsdag idag. Så vi åt och syster hade världens bästa skål. Jag bifogar denna och ett par fail-musikalrepliker.
 
"Nu ska vi skåla...Emma, lyft ditt glas för helvete! Ja, nu skålar vi för mamma och pappa Rävås."
 
-är du redo för ditt stora möte med Sara?
-För det första: Sådär använder man inte en luva, och för det andra: nej!
 
"Då förklarar jag er snart äkta makar."
 
"Hennes tränare är ju vår mamma!" (okay alla dessa repliker är kanske inte så roliga för er)
 
"en triangel är alltid en trekant, men en trekant är inte alltid en triangel."-mina visdomsord här på slutet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0