Can you hear my thoughts like I hear them? Can you speak them as they sound?

Alltså vad fan har jag gett mig in på egentligen? Varför finner jag mig själv plötsligt i en maktposition? Jag vet ingenting om det här. Jag vet ingenting om någonting! Och plötsligt är jag officiell och tror att jag ska förändra något. För det var ju så. Jag ville komma in på insidan och förändra något. Men vad pratar jag om? Vad tror jag att jag ska förändra? Jag kan inte förändra någonting för jag vet ju fortfarande ingenting! Och vad vill jag ens? Jag minns inte! Jag minns inte ens vad jag själv tänker. Förstår ni då hur jävla mycket jag är ute och cycklar eller? Jag vill ju inte vara med. Eller alltså. Jo, på ett sätt är det klart jag vill det. Fina folk och sådär. Men alltså what? Hur hamnade jag här? Hur gick jag från "nej!!!!!" till "jamen varför inte?"? Såhär jobbar inte jag! Eller jag gör ju uppenbarligen det. Och nu kommer jag ingenstans. Nu förväntas jag kunna saker. Om inte av andra så av mig själv. Så kan någon påminna mig om vad jag håller på med? Tack.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0