December starts on Sunday, next Sunday, won´t you feel happier then?

Okay då, Annoushka. Mina engelska rubriker kan vara ganska långa. Men kan det passa bättre än så här eller? Har peppat att kunna ha den här rubriken sen jag hörde låten (två och ett halvt år sen). Där fick ni en inblick i hur seriöst mitt bloggande faktiskt är ibland...;)
 
Vi skriver barnböcker i skolan. Allmänt gulligt ju. Fick berätta för Sigge hur djupt starstruck jag är över att han är ihop med Greveholms-Astrid. Kul för honom. Eller nja, kanske inte. Igår hade jag en brutalt wasted dag i skolan, men det gör inget. Det fina här är att allting inte måste vara partytimes. Jag bara tar det lugnt och är i en bra känsla. Jag älskar att bo här, bara så ni vet liksom. Det var mest det jag hade att säga. Nu ska jag tänka mer på min barnbok.

Kommentarer
Postat av: Olle

haha coolt att han är tillsammans med henne.. för jag typ känner Greveholm-Leifs fru. haha. hon jobbar på barnsjukhuset i lunds Lekterapi.. :)

2013-11-26 @ 18:22:42
URL: http://vampyrpojken.blog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0