Det är min mänskliga rättighet att få bröla!

Rubrik sagd av mig, naturligtvis. Jag är som jag är. Och idag (igår) var jag i Malmö med Olle och Isa. Det blev först kaos med hur jag skulle komma dit och det slutade med att jag väntade på ett random espresso house i 40 minuter. det var...ensamt. Jag gillar inte konflikter ifall någon undrar. Fast vem gör det? Aaaanyway, jag hade glömt hur mycket jag tycker om dem. Sådär som jag gör ibland med de flesta. Glömmer alltså, inte tycker om. Det gör jag mer än ibland hoppas jag. Fast det hoppas jag inte utan jag vet det. Hursomhelst...back to the ämne. Vi köpte mat på en massa olika ställen (fast inte jag, och det gör att jag nu är sviiiiinhungrig. Borde göra något åt det. Orkar inte.) och pratade om tatueringar, mammor, idioter och lite brölande som sagt. Nu borde jag sova och det här inlägget är ju mest kaos. Jag älskar att rubriken ser sådär långinläggig ut, men sen så var det inte det. Surprise surprise alla läsare. Sjukt att jag faktiskt har sådana these Days. Hej till er, ni är bäst. Jag har typ...sex stycken! Eller kanske fem. Jag vet inte detta. Ändå sjukaste! Det har jag nog inte haft sen typ...när min blogg var dålig. Hm. Betyder det att den är dålig nu också? Om man tittar på just detta inlägget, är svaret nog ja. I och för sig är det såna här inlägg jag själv gillar att läsa mest när jag läser om mitt skit. Vilket jag snart får göra, för snart är det tusenpunkterslistetimes! Okay, om en och en halv månad. Men jag har peppat i flera månader. Jag vill ju läsa vad jag har tänkt under detta år egentligen! Jag kommer inte ihåg längre. Säkert inte så mycket överdrivet spektakulärt. Det där vet ni nog bättre än jag. Och jag skulle ju sova! God natt förihelvete.
ps. Fuck you with a showel.<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0