I am braiding records into my hair

Annouschka: Alla citat var ju mer eller mindre kränkande (fast inte det på pizzerian som ingen av oss kommer ihåg), förutom detta:
-Var är vi?
-vid simhallen.
-Då vet jag var vi är! Vi är vid simhallen!
Stevie: Wiii you´re back!:D
 
Så, det är måndag (no really). Jag lyssnar på Melissa Horn och älskar detta med att ha fysiska skivor. Det är väldigt behändigt och allt vad det heter. Så vad har hänt idag? Jag har knappt haft något måndagsrage (sjukt ju) och dagen har flutit på smidigt och händelselöst. Har pratat med diktatorn, haft litteraturhistoria och annat sånt som jag ofta gör. Nu ska jag snart sova, så det blev ett kort och ointressant inlägg. Det var väl deppigt...eller något.

Kommentarer
Postat av: Annoushka

Sant! Det stör mig verkligen att jag fortfarande inte kommer ihåg citatet från pizzerian!

2013-11-05 @ 10:21:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0