I don´t think about you all the time but when I do I wonder why

Det har varit dåligt med bloggandet lately, jag vet. Men ärligt talat har jag haft väldigt lite att säga. Jag har mest slitit med min intervju, som var veckans mardrömslika uppgift. Jag har också städat. Spännande va? Igår läste jag också tof, som min tredje fanfictionbok förklaras (sjukaste: nästan ingen som läser min blogg kopplar det där...) och skrattade så jag inte visste vad. Det är en sjukt konstig bok, det där, och då ska den ändå vara normalast. What. Men nu är jag i Skåne (igen:o) och chillar med livet inför en kaoskväll. Det kommer bli exceptionellt awesome. Så, nu har jag bloggat. Det känns bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0