Ett äkta skånskt listinlägg

-Fick idag uppleva en sån där mytomspunnen filmgråt. Det var extremt skönt. Undrar dock varför jag behövde det, dock.
-Att bli välkomnad hem med glee, chokladbullar (ja vi säger så här, jag säger chokladbollar alltid annars men just såna man köper hem kommer alltid heta chokladbullar) och såklart min fantabulous familj är typ det bästa.
-Såg det finaste paret på tåget idag. Runt 50 kanske (gissar hejvilt) och lyssnade på gemensam musik i varsin hörlur hela resan. Svårt att förklara det fina. De gick av i Hässleholm, såklart. Det är där de coola hänger ju.;)
-Sitter nu och funderar över tatueringar/kollage/annat visuellt. Pretty things händer i mitt huvud just nu. Nu vet ni det.
-Min syster blev djupt chockad över att jag hade mönstrade byxor idag. Det blev jag också.
-Jag är sjukt trött, så nu får allt nog vara. ...inte allt, kanske.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0