För seeeent...

O hi!
Anna och Olle: Yay! Ni är bäst.<3
 
Tänkte snabblogga innan skolan, som börjar snaaaart, för att prata lite om min musiklektion igår. Jag kom dit med inställningen att "nu ska det jävlaridet föras krig!" men, döm min förvåning, när läraren inte var ett svin utan trevlig! Därför behövde inte jag vara en bitch mot honom...men ibland var jag det ändå. Typ såhär:
han(lagom teatraliskt och nej, inte allvarligt): Ni kommer aldrig vilja se mig igen!
Jag: Nej, det var förra veckan.
 
Vi körde set fire to the rain till förbannelse och jag tog en så hög ton att jag tydligen blev jätteröd i ansiktet. Jag var kaosstollt och jag och Åsa lyckades sjunga bättre och bättre tillsammans. Vi körde sen flickan och kråkan, som gick riktigt bra. Rubriken är från den och vi sjöng tydligen så samstämt att han blev helt chockad. Vi undrade också "vad är ett daaarby?", och det orkar jag inte förklara. Nu börjar jag om 6 minuter. Var det något mer jag skulle få med här? Egentligen inte. Så, jag går till skolan nu faktiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0